Táto webová stránka používa na účely poskytovania služieb súbory cookie. Používaním stránky vyjadrujete svoj súhlas s používaním súborov cookie.

Manažment

NUNTIO® Manažment sprehľadní fungovanie Vašej organizácie. Poskytne Vám informácie dôležité pre rozhodovanie a rozdeľovanie úloh, upozorní Vás na kritické situácie v organizácii. Zabezpečí kontinuitu vo fungovaní organizácie pri personálnych zmenách. Ušetrí úložný priestor, a všetky dokumenty sprístupní na jednom centrálnom mieste. Vytvorí viac časového priestoru každému zamestnancovi tým, že bude mať dostupné informácie priamo zo svojho pracovného miesta. Vďaka tejto službe získate online prehľad o všetkom, čo sa deje vo Vašej organizácii.

 

Hľadáte riešenia?

Naše odporúčania

  • Ako predísť zahlteniu zamestnancov zbytočnými informáciami?
  • Ako znížim časové straty pri hľadaní dokumentov?
  • Ako zaistím kontinuitu pri nástupe nového pracovníka?
  • Ako posuniem kvalitu svojej organizácie o úroveň vyššie?
  • Využívaním funkcií moderných technológií a sprístupňovať informácie  v závislosti od pracovnej pozície
  • Ukladaním všetkých dokumentov na jediné miesto
  • Zavedením povinnosti ukladania dokumentov a evidencie dôležitých informácií na miesto dostupné pre vedúceho pracovníka
  • Zavedením pravidiel pre tvorbu dokumentov

 

Zavedené opatrenia je vhodné podporiť aplikáciou, ktorá dokáže sama viesť celý Váš pracovný tím k dodržiavaniu nastavených opatrení. Tým zníži riziko neriadeného šírenia informácií, zníži časové straty z vyhľadávania „stratených“ dokumentov a sprístupní všetky dokumenty na jedno miesto s prístupom v závislosti od pracovnej pozície. Vám tak vytvorí priestor pre riešenie strategických otázok rozvoja Vašej organizácie.

NUNTIO® je softvérové riešenie vytvorené spoločnosťou DIMANO, a. s., a zdokonaľované rokmi používania. Je to riešenie zamerané na správu informácií, interných procesov a dokumentov. Je výsledkom dlhodobej práce a nadobudnutých znalostí profesionálneho tímu špecialistov. NUNTIO® sa prispôsobí potrebám Vašej organizácie a je pripravené na integráciu s ostatnými informačnými systémami Vašej organizácie.

Funkčné vlastnosti NUNTIO® Manažment

Adresár
  • Kompletná databáza klientov na jednom mieste
  • Aktuálne kontaktné informácie klienta
  • Kompletný prehľad obchodných aktivít, prijatých a odoslaných dokumentov
  • Prehľady riešených úloh na klientovi
Dokumenty
  • Podpora tvorby a ukladania dokumentov
  • Pripomienkovanie a schvaľovanie dokumentov
  • Tvorba verzií dokumentov
  • Sprístupňovanie dokumentov ostatným zamestnancom
Šablóny
  • Podpora tvorby a udržiavania šablón
  • Tvorba aktuálnych šablón
  • Pripomienkovanie šablón
  • Publikovanie šablón
  • Archív šablón
Úlohy
  • Plánovanie, zadávanie a vybavenie úloh
  • Prehľady úloh podľa termínu, priorít
  • Zapisovanie jednotlivých výstupov
    a prislúchajúcich dokumentov
  • Priorizovanie úloh (termín, kategória zákazníka, ročný objem obratu, ...)

 

NUNTIO® je vybudované na technológii ASP.NET, je dielom spoločnosti DIMANO, a. s., ktorá je vlastníkom autorských práv. NUNTIO® je pripravené na integráciu s ostatnými informačnými systémami Vašej organizácie, či už sa jedná o účtovné systémy, transakčné alebo iné špecializované riešenia vytvorené pre špecifické potreby Vašej organizácie.

Prínosy NUNTIO® Manažment

  • sprehľadní fungovanie organizácie
  • zabezpečí kontinuitu vo fungovaní organizácie
  • šetrí úložný priestor
  • zvýši výkonnosť jednotlivca i celého organizačného útvaru
  • integruje všetky informácie na jedno miesto
  • uľahčí plánovanie a evidenciu úloh
  • má „user friendly“ používateľské prostredie s jednoduchým ovládaním
  • rešpektuje špecifiká a požiadavky Vašej organizácie

 

 

 

Nenašli ste odpovede na všetky Vaše otázky? Opýtajte sa nás!
Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript. | 02|55 56 75 80

Správa registratúry

Správa registratúry

Viac o produkte
Manažment

Smernice

Viac o produkte
Audity

Audity

Viac o produkte